nowym przednim
Nie wszystko tutaj kręci się wokół mnie. Czuję się inaczej, bo jestem w Renault, a nie w BMW, inne twarze widzę i tyle. Jako, że mam większe doświadczenie niż Witalij, miałem też trochę więcej pracy przy testowaniu nowych podzespołów i trochę inne zadania niż on.
- W połowie lutego, czyli podczas jazd w Jerez, samochód był szybki, nawet nie wiem, czy nie za szybki. Potem w Barcelonie odczucia jeśli chodzi o bolid i czasy okrążeń były gorsze. Z drugiej strony nie mieliśmy tam praktycznie żadnych poprawek, poza nowym przednim skrzydłem, które nie dało jakichś szokujących efektów, jakich oczekiwaliśmy. Kierowcy mogą dać tylko swoje odczucia z jazdy, dać kierunek zmianom, ale nie pracują nad dyfuzorami i aerodynamiką. To wykonuje się w warsztacie, w tunelu aerodynamicznym, w biurze projektowym. Dla niego wszystko jest nowe. Potrzebuje czasu.
Dodaj komentarz